chia puding

2020. február 4. / by


Kicsit későn, de engem is elért a chia puding láz. :) Most egy teljesen alap verziót készítettem, ami ízlés szerint variálható, fűszerezhető. Nem tartalmaz hozzáadott cukrot, ráadásul mindenmentes, így mindenféle ételintolerancia esetén is bátran fogyasztható.


Hozzávalók (1 pudinghoz):
  • 1,5 dl cukrozatlan mandulatej
  • 2 dkg chia mag (kb. 2 evőkanál)
  • 2 ml folyékony édesítőszer
Elkészítés:
  1. A növényi tejet és chia magot egy kis üvegbe töltjük, hozzáadjuk az édesítőszert, majd alaposan elkeverjük.
  2. Kb. 5 perc múlva ismét átkeverjük, feloldjuk az esetlegesen összetapadt nagyobb darabokat. Ha lezárható az üveg, akkor alaposan összerázzuk.
  3. Hűtőbe tesszük egy éjszakára. 
TIPP: Ha szeretnénk rétegezni gyümölcspéppel, más ízesítésű chia pudinggal, stb., akkor azt másnap tegyük meg.

Az ábra a szénhidrátdiéta elvei alapján tartalmazza az adatokat, egy pudingra vonatkozik és csak tájékoztató jellegű! A ténylegesen felhasznált alapanyagok tápanyagtartalmai eltérhetnek az általam használtaktól. 


Ha tetszenek a nassolnivalók és ételek, a Sugarfree Dots facebook oldalán, az instagramon, illetve pinteresten mindig értesülhetsz, ha új recept kerül a blogra! Megköszönöm, ha likeolod a facebook oldalt és megosztod a kedvedre való recepteket (egyszerűen csak katt jobbra lent az ikonokra). Sok recept elkészítését pedig az instagram profilomon is végig tudod nézni.

You May Also Like

0 comments